Fredag kväll

Fredagkväll är här.

Dagen vart inte alls som jag tänkt men underbar endå=) Morgonen började med att jag och barnen myste för fullt! Låg länge i sängen och bara var!

Sedan vart det att kliva upp och börja vakna riktigt haha. Är trött dygnet runt men det går=) Bjöd in simone och charlie hit och dom kom vid 12.30. Pratade på och var mest hela tiden=) Andreas kom förbi efter jobet då han inte sett lägenheten än. Så nu har han sett den också=)

Just nu ligger thomas och nattar thea och jag försöker natta noel. men han råkade somna 1 gång förmycket idag så han är inte tillräckligt trött. Men snart så=)

Imorgon hade jag velat åka ner på stan. men blir inte så vill inte åka själv med mina 2 små så då låter jag det vara. Känns inte som det roligaste att göra då.

Undra vad man ska göra istället? Gå ut och leka ska vi göra om vädret tillåter, annars lär vi trotts vädret med regnkläder;) Måste köpa regnstövlar. och det är nu! Får passa på nästa gång på birsta. Ska köpa på Jula haha. Inte snyggast men ser ut att vara bra och till bra pris!

Såfort barnen somnat ska jag och thomas se UPP. Hoppas den är bra=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback