Fredagen den 13 Augusti 2010

Fredagen den 13 är ni skrockfulla? Det är inte jag. Denna dag har varit en turdag sedan jag träffade thomas!

Dagarna springer fram här hemma och datorn hamnar inte i första hand längre på kvällarna. Jag och Thomas har spenderat dom sista kvällarna åt att se desperat så nu har vi sett klart första boxen så har några kvar att se!


Dagarna som varit har vi haft fullt upp.

I tisdags rymde jag iväg på hemligt uppdrag på eftermiddagen.

På onsdagen tvättade vi och sedan for vi till Sulå. Hälsade på och umgicks. Mysigt var det.

Igår kom svärmor ner och fikade och sedan packade vi bilen och for upp till monica och var där. Det vart surströmming, men jag äter inte det så det vart köttbullar ! Supergott med hemlagade!

Noel växer och gror! blir större och större och duktigare och duktigare. Nu är det inga problem att sätta ner han på golvet själv, dock är ja lite feg fortfarande då han tippar ibland så vill inte lämna han själv än. 2 tänder har kommit nere och han är mest glad hela tiden!

Thea hon har börjat på dagis igen. men hon gillar inte dessa korta dagar då hon bara får gå 8-11 nu i 2 veckor. Men sedan blir det 8-15 och då lär hon vara nöjd=)

Idag fick hon vara hemma. Vi kom hem sent igår och jag vet att hon behöver sina 12 timmar minst så ringde imorse. Ville inte ta kampen med en jättetrött skrutta. Så hon fick sova vidare. kollade först så phu var hemma. Och hon sov till 9=) Så var nog bra att jag ringde dit.

Idag ska vi röja lite. har kläder överallt känns det som. Måste bli färdig med det. Ska även se till att thomas har en hög till som ska ner till förådet. Jag hittar inte vårat föråd haha.

Bilder kommer! Nu måste jag bara hitta kameran och sladden haha!



jag saknar snön!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback