lägga bloggen på hyllan?

ja helt ärligt funderar jag åter på det, har knappt tid att sitta här vid datorn, och gör jag det är det annat jag gör.  Anledningen till det är

*stundande körkortet som kommer närmre och närmre.
*thomas jobbar
*hemmet tar en hel tid tyvärr
* 2 underbara barn som vill ha mammas uppmärksamhet
*Tagit på mej i skolan så skulle tippa på att jag typ läser 200% snart....

Har bestämt mig för att ta och ha ett riktigt jävla hårt tempo i skolan. Vill verkligen in på min utbildning på högskola i höst och ska därför läsa in mina 100% + 3 ämnen till som är på 75 %. Samt att jag ska läsa i sån takt så det finns inte då jag inte kan läsa alla ämnen samtidigt. Men det ska gå!

Körkortet kommer närmre och närmre. Men är fortfarande långt kvar.

Den tiden som är kvar försöker jag spendera med vänner och familj. men känner mig osynlig.

Men ja lägga bloggen på hyllan? känns lockande, får se hur ja känner imorgon. Frågan är bara vad är de ni vill läsa om?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback