Lördagen den 14 augusti 2010

Oj lördag idag. Jag vill vara på stan och kolla idag, men är inte pigg. och vill inteåka med 2 små!

Har gjort ett expriment just nu. Körde maten på infall och vad jag vart sugen på. Så blev kassler, svamp, oliver, vitlöksbonjor, mjölk och grädde och riven ost på toppen=) Brukar göra samma men utan vitlöken och oliverna. Går det inte att äta finns det pannkakor';)

Så nu står formen i kylen under plast och jag bara väntar på att klockan ska ticka iväg 3 timmar till. 18 åker in den in i ugnen=)

Längtar så grymt tills gubben kommer hem! Ska bli så skönt att bara ge han en kram=)

Nu ska jag forsätta orka dagen, är helt slut, halsen är dock borta, sedan om det är för tabletterna eller att det är borta det får tiden utvisa! Vågar inte sluta äta dom än iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback