Lördagen den 7 Augusti 2010

Oj här ska det sättas fart och blogga igen har varit förlite av den biten. Och nu om annat än flytt.

I onsdags gick bilen sönder=/ Eller  ja thomas fick rulla igång den. I torsdags startade den inte första gången. Men andra. Då var det klart! Det var startmotorn. Igår kom A förbi och kollade och konstaterade att det var den. Så vi for och köpte ny och sedan for vi alla upp dit=) Lagade bil och umgicks så nu har vi  bil.

Ungarna stormtrivs här! Sover jätte bra  och Thea har inga problem med att leka i sitt rum och själv! Någon hon nätan jämt vägrade i gamla.. Jag sover mycket mycket bättre och har inga problem med att somna!. Allt detta gör att jag blir mer och mer säker på mina misstankar om gamla!

Dessa dagar har jag typ bott i sängen! Min rygg strejkade i onsdags så gubben fick komma hem från jobbet=/ Men underbara mamma erbjöd sig att komma första kvällen han skulle jobba och ta barnen här hemma. Men vågade inte stå själv med dom på natten. Och tur är det.. För när noel vaknade på kvällen kunde ja inte ens lyfta upp honom.

Idag är första dagen jag försöker överleva på bara alvedon. Får se hur eftermiddagen slutar.

Senast imorgon kommer jag ta bilder på lägenheten=) Så då kommer dom ut här!

Nej nu ska ja ta lilla sonen och sätta oss med skruttan och se film och ha lördagsmys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback