Måndagen den 2 Augusti

Godmorgon!

Gissa vad? Vi har flyttat och har internet och allt!! Hurra säger jag!

Allt flöt på så grymt bra i helgen. När vi gick och la oss var vi nästan helt färdiga i lördags med all städning.

Igår morse bar svärmor och thomas ut massa möbler till släpvagnen, och vid 12 sattes det igång på allvar. Vi började fylla flyttbilen och det sista i släpet. Typ 14 var vi helt klar med lägenheten, urstädningen och allt. Före 15 haade vi 1 full släpvagn och 1 superfull flyttbil.

Då tog vi en pizzapaus och sedan hämtade vi hem skruttan som hade varit hos mamma. Under dagen var det 9 st som var med och gjorde diverse saker!

Vi åkte och satt oss här ute vid 16. Pratade umgicks och hade riktigt trevligt tyckte jag.

Vid 17 kom dom som bodde här och började tömma, tyvärr fick vi oss några skratt.

5 minuter före utsatt tid så klockan 17.55 fick jag nycklarna!!! Alla gick in kollade lägenhet, fick beröm. Sedan kördes det igång. Tömde flyttbil sedan släp och sedan flyttbil igen. Och 19.30 satt jag och emelie ner och kollade klockan. Då var allt inne i lägenheten!! Riktigt skönt att allt flöt på!

på kvällen var det 6 st som bar och jag elin här inne och tog noel och packade upp.

Vid 22-23 så hade vi fått upp massor i köket, nästan hela vardagsrummet, sängar att sova i samt lite mer! Det var riktigt skönt att allt bara flöt på!

Så ett riktigt superstort tack till alla som var med och gjorde denna flytt möjlig för oss!! Utan all underbar hjälp skulle vi inte ha klarat det i tid och så smidigt!!

Nu ska ja packa upp! Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback