Sluta blogga? Ja just nu känns det så. M...

Sluta blogga? Ja just nu känns det så. Men såfort vardagen kommer igen kommer jag inte tänka så! Vet inte vad det är med oss vi lägger oss mycket tidigare än vi brukar. Datorn har blivit ointressant. Jag plockar eller ser på tv när barnen sover. Dagarna springer iväg. Kom ihåg att ta kort idag när barnen sov. Gick inge vidare! Någon får gärna påminna mig imorgon! Längtar tills på tisdag! Ska bli kul! Insiom börjar dagis igen för skrot. Hon längtar. Men jag funderar på vart tog dessa 7 semesterveckor vägen? Thomas har 2 vändor kvar på kubal innan han är arbetslös. Och om 2 veckor börjar skolan för oss två igen. Undra om hela livet fortsätter gå såhär fort?! Då kommer mina barn vara vuxna fort ju! Nej nu ska jag sluta skriva. Farligt från mobilen! Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback