Stort tack=)

Japp jag har fått en sådanhär=) Super kul att få=)




Tack Dessan för awarden!


Jag vill ge den till:

Sara

Emelie

Elin

Amanda

Familjen lever

sanna

Beccis

7 Sanningar om mig själv.

1. Jag har bott på behandligshem i 1.5 år. Dock ej för droger eller alkohol.

2. Var 17 år när jag vart full första gången, hade sådan ångest så skickade sms till både mamma och pappa dagen efter.

3. Har aldrig varit på krogen.

4. Är så grymt mörkrädd så när thomas jobbar nätter sover jag med lampor tända överallt utom i sovrummen.

5. Har jätte problem att be om hjälp och fråga om barnvakt till barnen.

6. Tror på andar och spöken.

7. Jag har flyttat 12 gånger på 6 år.


Regler

Som Awardvinnare ska du kopiera in Awardbilden i din blogg, för att visa att du fått den.

Tack och länka tillbaka den du fått Awarden av.

Ge Awarden till 7 bloggsystrar/brödrer och länka dem.

Skriv 7 intressanta sanningar om dig själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback