Tisdagen den 3 Augusti 2010

Dagarna far förbi i en väldig fart. Hinner knappt med mig!

Kommer bli flyttprat i några dagar till haha sedan ska ni bli av med det=)

Igår kom Emelie och hälsade på. Hjälpte mig med skruttans rum så det vart klart=) Så nu har även hon ett rum som går att leka i! Hon vart jätteglad över alla leksaker hon inte visste att hon hade! Så kul att se henne, försvann och lekte på sitt rum själv.

Påkvällen sågade vi även till garderoben! eller ja skrubben /walk in closet haha. Beror på vad man vill kalla den=)

Idag kom Sara med barnen och Simone med lilleman och hälsade på=) bjöd på gofika från tempo;) Sedan fick  ja lite hjälp/sällskap att packa upp sista kartongerna i köket. Så det är nu klart! Eller ja jag hittade en till kartong ikväll. Men den tar jag imorgon!

Sedan vart det kläder! Fick underbar hjälp att hänga massor! Och vet ni vad? det vart helt plötsligt roligare att hänga kläder då! Så har gått igenom massor nu ikväll. Men finns en hel del kvar!

Hallen börjar också ta form helt=) Så  skönt! och insåg att vi får in 3 vagnar utan problem i den haha=)

Nu ikväll fick ja nå tokfnatt! Började röja i sovrummet. så nu är det inga kartonger kvar tror jag. Utan bara massa ikeakassar som ska upp! Men mitt provisoriska tvbord i sovrummet funkar! hjul på det så får de stå där! och billig som bara den! 6 kr betalade jag haha!

Nu ska ja sluta surra! Närmare helgen kommer bilder på hur det ser ut här hemma=) Vill bli helt klar först.

Avslutar inlägget med en kommentar jag fick av en vän som hängt med i alla flyttar idag " När Dess nästan är färdiguppackad efter 2 dygn då trivs hon i en lägenhet!!!!"

Hon har så rätt så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback