Dag 01 – Presentera mig själv

Ja det är väl denna delen som har gjort att jag inte börjat tidigare...

Desire heter ju jag men de  tror ja ni vet;) Har genom åren gått igenom ett antal smeknamn men Dess är det som har fastnat.

Jag bor ute i Bredsand med 2  barn och gubbe;) Tiden går för fort så Thea är 3.5 år och noel 10 månader. Snart kalas här hemma=)

Jag föddes i Hudiksvall den 12 Februari 1989. Flyttade till sundsvall när jag var ca 1.5 år. Har sedan bott i bredsand, skönsberg, granloholm och bergsåker, timrå, ljustadalen och nu bredsand igen.

Mitt liv vart väldigt turbulent när jag gick i 5an. När jag gick i 6an så började allt gå fel. Så i början på mars det året flyttade jag ner till järvsö. På ett utredningshem. Jag har aldrig druckit eller tagit droger så. Men det är mycket annat som också kan gå fel. Hade det strul hemma och med skolan.

Efter 16 veckors utredning så bestämdes det att jag skulle vara kvar i järvsö fast på ett behandlingshem som var inriktat på skola/familjeproblem. Juni när jag gick ut 8an så flyttade jag äntligen hem. Men vilken omställning.

Bodde hemma i 1 år sedan flyttade jag till bräcke för att plugga HR. Inget jag gillar då jag hatar att laga mat. men hotell inriktigt gick jag. Men då det var för mycket matlagning och sånt för mig så hoppade jag av och flyttade hem sommaren 06.

Jag fick för mig då att jag skulle flytta ner till helsingborg och jobba som AU PAIR. Skulle vara där 1 år för att få lite avstånd till allt och sedan ta nya tag.. efter 1 månad dog min älskade farfar, och när jag sedan skulle upp på begravningen i Augusti så stannade jag hemma.

Jag träffade då Thomas och vi flyttade ihop ganska fort. jag hatade känslan att vara hemma hos mamma och pappa. Lägenheten där var inte utformad för att jag skulle bo där. SÄng hade jag inte inga saker och mina bröder tvingades dela rum. Så det gick inte flydde därifrån.

Juni 07 kom Thea tillvärden i v 37+4 med en spontan vattenavgång.

Den 8 september 2007 så döpte vi gumman, vi gifte oss också.

10 juni 2009 *på theas födelsedag* Fick jag veta att noel skulle komma till oss. Så den 29 januari i v 37+0 kom han ut=)

Nu idag pluggar jag upp gymnasiet, ska jobba lite nu över jul och vardagen flyter på.

Finns mycket att berätta men blir så långt så ska avsluta här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback