Dag 02 – Min första kärlek

Oj denna tycker jag är svår. visst jag har haft förhållanden innan Thomas men har det verkligen varit kärlek?

FÅr göra det enkelt att ta thomas endå;) Där vet jag att det är kärlek.!

Vi träffades första gången 10 juni 2006. Jag skulle som sagt till helsingborg och skulle säga hejdå till E. Han var då med i bilen. Tänkte för mig själv att fan han är ju förlovad..  Jag träffade han på mc donaldsparkeringen.

Jag flyttade ner till helsingborg och allt var som det skulle. Han hörde helt plötsligt av sig till mig på internet. Vi började prata och fick veta att han vart singel i början på sommaren. Vi fortsatte prata konstant helas sommaren på telefon och mail och det var skönt.

När jag sedan kom hem till farfars begravning så gick allt fort. Allt sa verkligen klick och vi satt ihop från dess och gör det fortfarande.

Något roligt i vårat liv är just den 10 juni...

10 Juni 06 = Vi träffas
10 Juni 07= Thea föds `ja det gick fort`
10 Juni 09= plussade med noel.

Så måste vara något med den dagen!


Allt gick fort för oss men det är inget jag ångrar! är så glad nu 4.5 år senare att det vart som de vart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback