Dag 03 – Mina föräldrar

Ja mina föräldrar.. Enligt mig har jag de absolut bästa föräldrarna man kan ha. Trotts allt som hänt under min uppväxt har jag med facit i hand insett att de alltid funnits här för mig. De ställer alltid upp!

Min kontakt med mina föräldrar bygger dock upp sig mer och mer för varje dag som går!

Mamma är Lotta, Pappa heter Owe, de bor i bergsåker.

Jag är glad att jag har mina föräldrar, de reagerade när de var tvungen att göra det under mina tuffa år. När jag berättade att jag var gravid, visst de hurrade inte då *tror jag* Men vem gör det när en 17 åring kommer o säger att hon är gravid? Men jag fick göra mitt val!

Idag är jag såglad! Jag kan ALLTID fråga mina föräldrar allt. Och jag tycker det är så skönt. De "lägger sig inte i" vårat liv som föräldrar. Utan vi får prova på själv. Men frågar jag om råd svarar dem! De vill att jag ska hitta min egen väg och trampa snett för att lära sig.

Jag är såglad för mina föräldrar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback