Börjar gruva mej=/

Vädret som är neröver får inte komma hit=/ Känns inge kul att sätta sig i bilen och åka på skolan då. Jag blir alltid såhär när jag har barn med har ja insett=/ Som tur är så är ja riktigt trygg med L som kör! Hade det varit någon ja inte var det med hade ja inte ens åkt!

Det är i detta läge man funderar på om inte skolan borde ställa in. Finns massor i klassen som bor neråt och har jätte problem att ta sig upp. Vägarna är inte roliga överallt och många ska ut och köra bilar. Men vi ska upp och då är de bara att åka upp.

Nedrans väder=/

Nej nu ska tvätten ner till tvättis

Kommentarer
Postat av: -c-

Jag har inte ens märkt av något skitväder trots mina mil i både stöde och stan idag :p

2010-02-21 @ 23:06:39
URL: http://-c-.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback