Borta bra men hemma UNDERBART!

Ja det är skönt att komma iväg ibland och få tänka på annat. men det är alltid mest underbart hemma! Helt underbart att komma hem igen!

Lilleman är nu samma lilleman så ingen förkylning på gång. näsan rinner lite men det har den gjort konstant ett tag. Dock är ja fundersam på min dotter=/ Men det visar sej imorgon om hon enbart var trött och grinig. Hoppas på det sista.

Idag när vi skulle hem startade inte BILEN!! inte roligt att stå 13 mil hemifrån utan en bil som vill starta haha. Men efter 1 timme på motorvärmare och mina ord om att fredrik som är kille kan allt så hade vi en bil som startade;) Vart ett stopp i kramfors på dollar. Måste dit snart igen känner jag! gick för fort och noel var tung haha. Sedan vart de lunch på donken och sedan technichus innan hemfärd.

Thea var super glad att lillebror var hemma! Så kul att se=) Dock fick hon panik när noel spydde. haha. han spyr det kommer kräks skrek hon. haha

Jag handlade kläder till noel idag. thomas satt på det direkt för att testa. det går haha=) Liten blir stor=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback