Måndagen den 1 Februari 2010

Ja man ska inte skriva bra saker.=/ Allt börjar mer och mer likna amningen med thea, sa bara poff nu så vart det ännu mer=/ Nu har lilleman börjat ta fel tag också då dom är så spända. Ska ringa imorgonbitti och prata med dom. För dom sa att ja bara kunde komma in så hjälper dom mej rätt igen. Så ja lär bli en tur på sjukan idag för att få hjälp med hur han ska ta rätt nu.

Lillbus ligger just nu i mitt knä och sover samtidigt som han bajsar. Vi vart "utputtade" ur sovrummet. Ingen hitt med 4 i sängen som min karl tyckte, Jag tog tom bildbevis på varför som han ska få se;)

Nätten i stort har varit underbar annars med lillemans tider. han vaknade 23, 02 och 0430 för mat. Sedan sover han gott.Eller ja nu börjar han vakna igen för det är ju ny blöja dags=)

Thea och thomas funderar på drakborgen idag. Kan vara skönt att komma iväg. Så vi får se. till 16 måste dom vara hemma för ja tror vi har tvättstuga då och vill inte fixa den själv med lilleman blir lite struligt! Ska endå ut på coop och köpa blöjor då ja tror bus inte tål pampers som vi har massor av. Men de visar sej =)

Just ja byebye choklad under amningen säger jag!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Min lilleman tog också fel tag när dom var för fulla. Men det brukar regleras efter några dagar för först suger dom som galningar för att få igång det och då tror brösten att dom ska ha mat så ofta. Sen äter dom ju inte lika ofta och då minskas produktionen.

Just nu producerar mina överfullt så det läker hela tiden! Jag gruvar mig för att sova inatt för det gör ooont!

Och så kommer det läka ut i sängen..

Åh jag ångrar mig nästan att jag bestämde mig för att sluta. Nog hade jag väl kunnat stå ut med smärtan?! Men såren har ju inte läkt på 13 veckor och jag skriker rätt ut fortfarande. (Tänk att han redan blir 15 veckor :o)

Nu ligger han i sovrummet och sover som en gris. Ska snart fixa ersättningen och ta honom till sängen. Jag är livrädd att jag ska somna och inte höra honom. Men men, det lär jag göra för han kan låta som en siren.

Nej nu blv det långt. Kram

2010-02-01 @ 22:07:12
URL: http://jagochminmage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback