Måndagen den 15 Februari 2010

Ja denna månad är min första dag hemma med båda ungarna och jag hinner blogga=) Haha. 

Thea är fortfarande riktigt dålig. så som hon var inatt har varken jag eller thomas sett henne=/ så inatt har vi sovit i sängen alla 4. Hon var riktigt tungandad, täppt och hes så det lät riktigt hemskt=/ Sedan vaknade hon stup i kvarten=/

Noel den lille börjar allt vända för=) vågar ja skriva så?!? Han har perjoder då han låter hemsk, men får bort det direkt och sedan låter han bra länge.

Måste komma på hur man ska få thea att förstå att lillebror behöver äta. Såfort ja ska amma så börjar hon totalvägra allt! Hon ska ha all uppmärksamhet då och hittar på saker hon inte får för att jag ska ta henne. någon som har nå tips? Då spenderar ja full tid för henne efter amningarna då lilleman endå sover.

Bortser man amningen och att thea vägrar ta alvedon/slemgrejs så är det en bra dag! *peppar peppar*

Nu ska ja nog försöka städa lite iallafall. Ikväll när dom sover blir det SKOLA i massor

Kommentarer
Postat av: Mia

Försök att låta henne sitta med och läsa bok tätt intill.

Så fick svärmor göra när min Joel blev storebror. hihi...

Hon fick försöka läsa bok för honom samtidigt som hon ammade lillebror, John.

Du hittar säkert nån bra lösning!

2010-02-15 @ 14:35:37
URL: http://woodland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback