nej snälla rara=/

Låt detinte vara en riktig stockning på gång=/ frossa, fryser, svättas, stort ont och febern känns som den är påväg krypandes=/ Hoppas hoppas inte det är så=/ vet inte hur mycket till jag kommer orka. smärta, början till svamp, mjölkstockning?! Ja snart blir han en ersättningsbebis om allt fortsätter. Vägrar dock ge upp än.

Idag for vi till barnens faster. Insåg att jag måste börja ta med pumpen om ja åker någonstans=/ Smärtan ja fick på slutet var inte rolig, och endå var vi bara borta 5 timmar och han tömde sidan innan vi åkte. Hmm hoppas det är stockningen som gör det om det är så att ja har en=/

Nej nu orkar ja inge mer. Är helt slut i kroppen. Ska bädda sängen med hjälp och sedan bädda nej mej och bus. Han ska äta lite till innan han kommer somna om ja känner honom rätt. Ligger nämligen med hicka nu.

Ja jag är tråkig... Snart orkar ja säkert bli rolig. Börjar gruva mej för helgen.... Kommer komma rätt många som det verkar. Vissa är de kul att dom kommer andra är mer krävande och då blir ja nervös hahaha=) Eller ja det är kul att alla kommer, hoppas bara ja kan hålla huvud i skackt. Tur jag har ett sovrum att gå undan och amma till och låsa in mej i!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback