Onsdagen den 17 Februari 2010

Idag skulle noel kommit till oss=) Men nu är han redan 19 dagar=) Tiden går fort!

Orkar inte skriva nå mycket då huvudet värker, sitter här enbart för att hålla mej vaken. Men måste få berätta om underbara thea!

Hon märkte att mamma inte mådde bra och då lät de såhär hemma.

- Mamma är du sjuk?
- Jag har bara ont i huvudet men det går över.
- Kan inte pappa komma hem och leka med mej?
- Pappa kommer klockan 12 så det är några timmar kvar.
- Suck då får väl jag leka här då så du får vila när pappa är borta!

Då går hon hämtar sin legolåda och har sedan suttit och satt ihop legobitarna brevid mig i sängen så jag fått  vila.=) Hon är underbar. Hon vet efter thomas migrän anfall att har man ont i huvudet behöver man vila.

Nej nu ska ja försöka orka få på oss lite kläder och vänta till 12 då ja får ta mer alvedon!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback