Premiär tur med vagnen=)

Japp nu har vi tagit premiärturen med vagnen jag och noel. helt underbar vagn! Så glad att ja köpte den! Hjulen var helt underbara! Dock måste ja ta om mitt barnvagnskörkort insåg jag;) Haha men de går fort hoppas jag;)

Gubben och thea är fortfarande på DB och leker med grannarna, Ringde nu och efterlyste att inte dom ska åka för sent just då skruttan inte blir rolig när hennes socker sjunker i kroppen då hon inte äter. Men jag har förberett allt för maten så ringer thomas och säger att dom är påväg så är maten färdig på 20 minuter=) vilket är samma som det tar för dom att åka hem.

MEN bara för det så kommer bus vakna precis när jag ska starta igång allt hahah =) Lär inte slå fel;)

Jag är så lycklig=) Har en helt egen underbar familj. Thomas, Thea och Noel=) Kan det bli mer perfekt?=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback