Söndagen den 28 Februari 2010

Söndagen är nästan över och förns nu får ja tid att blogga.

Imorse när vi vaknade började vi med maten på engång nästan. Min familj skulle komma på middag. Och gu vad beröm jag fick! Det är så kul att bjuda på mat när man märker hur dom gillar det=) Mera sånt. Haha. Jag ficck även min efterlängtade stekpanna! Så nu ska det lagas mat i massor=)

Jag och thea fick varsin OS mössa i rosa/gråa nyanser=) jätte fina! Noel fick ett par sockar! Hurra!! har behövt såna!

Insåg idag igår när ja gick igenom kläderna till noel att ja måste kolla riktigt. För vissa saker i 62 kan han redan ha. Märks att det finns små och stora kläder! Dessa måste vara små!

Imorgon börjar mitt nya liv. Kommer tyvärr bli tufft men ja ska klara det! Så ikväll ska det tömmas och letas upp alla gosaker vi har hemma. Allt som är kvar imorgon när thomas åker ska slängas. Går inte att hålla på såhär. Blir mat regelbundet och inte massa småätande! Nej jag tänker inte banta! jag tänker bara lägga om livet så det blir som man ska ha det! Är inte nyttigt att dricka dricka och äta godsaker dagligen! Nej smal och smidig ska jag bli, eller ja iallafall så smal så jag får plats i en 38;) sedan får folk avgöra om dom tycker det är smalt eller inte för mej är det så ja vill se ut och trivs bäst!

Nu får vi se om noel får ont i magen igen, Isåfall är de lök/vitlöken.

Nej nu ska vi göra middag. Undra vad bara haha=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback