Söndagen över=)

Japp söndagen är nu över imorgon börjar allvaret!

Idag har Noel duschat för första gången. Och han ÄLSKAR det. Thea badade i baljan brevid och han låg i mitt knä och duschade. Han bara njöt och njöt och njöt! Så har ja tur har ja 2 badälskare snart=) Dock tog de på krafterna tror jag för han somnade direkt efter lite mat och har vaknat och ätit 1 gång bara sedan dess haha=)  MAn får se hur ofta man behöver duscha han nu då han spyr som han gör=/ Lillemannen.

Nu ikväll har ja pluggat massor! Och ger mej inte än på en timme iallafall! E fick mej sporrad att ta tag i lite. Thea är på dagis imorgon så pluggar ja halva natten och måste sova då så är de inte hela världen;) Säger ja nu ida iallafall;)

Imorgon börjar vardagen thea ska på dagis. Jag ska hämta henne själv med noel då thomas är på möten då. Men det kommer ja klara finfint=) det är min inställning iallafall=)

Nej nu måste ja åter sjunka in i veden. Så jag får sova någongång haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback