Tisdagen den 16 Februari 2010

NU är det 1 dag till Bf. Fast Noel är ju här=) 18 Dagar har han hunnit bli=) Min lilleman=) Det är även 1 dag tills vi får svaret... Imorgon vet vi. Jag är nervös. Är "glad" för alla sjukdommar så jag har inte hunnit tänkt nå mycket. Inte hunnit fundera sista dagarna. Hoppas så grymt på ett svar på under 5 milimeter. Då friskförklaras han.

Igår hann ja dammsuga 2 rum hurra! haha. bara resten kvar.

Idag blir det nog en dag i sängen igen. Thea är fortfarande inte pigg och jag måste verkligen plugga. Då känns det som detta är det perfekta=)

Måste få in bilderna från kameran! Jag har massor ju!!

Kommentarer
Postat av: Mirandasmamma

Hoppas ni blir friska snart..



När kommer förlossningsberättelsen? Eller hare ja missat den?

2010-02-16 @ 09:42:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback