Torsdagen den 25 februari

Oj ja denna dag har gått och bloggen har blivit utanför. är nu 3 minuter kvar innan det är fredag.

Imorse lämnade jag skrot på dagis. gick super bra även idag=) Sedan gick ja hem fixade ordning vagnen och väckte noel för mat. Sedan vart det stan för gravidfika. Skulle bli 6 st på charm, vi slutade med 3 st på kebab city;) Trevligt var det. ganska komiskt att alla 3 höll låda i perjoder. Bestämde mej att åka på birsta så vi fick hem nå mat. Sagtoch  gjort nu har vi mat hemma. På city gross där ja skulle köpa blöjor var thea INTE på humör, inte jag heller men vi överlevde. men hade inte thomas kommit då han kom hade ja gett upp.!

hämtade blöjhinken idag efter att ha glömt det varenda gång vi varit ut, även  idag glömde vi den men thomas vände vid citygross medans ja och ungarna handlade haha=) Kaous men det gick=)

Är så glad för blöjhinken! HURRA=) har saknat den massor nu då vi stod utan.

idag vid 20 kände ja hur hela min kropp började spåra ur, började svettas, benen kändes konstiga och det kändes som ja skulle svimma, anade vad det kunde vara så ja tog noel som sov och laoss i sängen. 1.5 timme senare är jag mig själv igen. Sömnbristen börjar göra sig påmind. Så det blir nya rutine även på sömnen nu framöver. Måste tänka på thea, noel och mig själv.

Inser att jag har LÅNG väg tillbaka med ryggen, om ja ens komme tillbaka. När ja gick från bussen till willys kände ja att det inte var någon ide att gå fort. Sedan när vi var och handlade kände ja hur ryggen började göra ont och när vi kom hem hade den gett upp=/ Nu har ja ont så ja vägrar gå känns de som=/ FAN FAN låt mig slippa dessa fogar nu!

Nej nu är hon 4 över och jag måste lägga mej även om ja inte kan sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback