Tråkig bebis idag.

Ja idag har vi verkligen haft en tråkig bebis. Vid 11-12 någon gång åt han. sedan 14.30 och nu 17.30 Han har somnat om direkt efter varenda mål och en ny blöja. så idag har han varit en tråkig bebis. Undra om han tänker ta igen det ikväll/natt?! Det visar sej.

Idag fick vi ett telesamtal som förvånade både mej och thomas. Men ja vi får se hur de blir senare med det. Men det förvånade oss iallafal.

Insåg att jag är glad att ja tagit valet att inte följa med imorgon. hade aldrig klarar det. Synd bara att inte få träffa alla.

Känns som vi börjar bli delad här hemma. Jag och bus, thomas och skrot. Känns så fel. Så det måste ändras på. men är så svårt för mej att dra iväg sådär då vi inte vill ha flaska till bus. Men snart är det min tur att vara med skrot=)

Nu längtar jag efter sängen, tyvärr är de MÅNGA timmar kvar innan ja får besöka den tyvärr=/

Nu ska fikat fram främmandet är på ingång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback