Trött mamma, pigg noel

Ja nu är ja riktigt riktigt trött! Märks att jag fått 3 timmars sömn, och haft 10 timmars lektioner på det! Nu tycker ja dock lilleman ska somna haha varit vaken 3 timmar snart haha. spydde ner pyjamasen och filten förut=/ Nu ligger han i body haha=) hoppas han inte spyr ner täcket också haha

Han har varit SÅ duktig idag min lilla pojk=) Sovit ätit och fått nya blöja om vartannat bara! Lite kinkig några gånger. Men gått över fort. har haft underbar hjälp av L att gunga vagnen, hålla noel och ja allt!

Tycker dagen har gått bra trotts att ja var påväg att somna 2 ggr haha men det gick=) Nu vill ja dock att noel ska somna så mamma får sova. Ska mata han 22 igen om han inte somnat innan haha går alltid och testa och sedan hoppas på att han sover inatt.

Hoppas vi snart ska ha en bil skulle underlätta MASSOR.

Kommer måsta byta blöjor redan imorgon åt noel=/ Fan har 1 paket hemma som ligger radat. Men tur att thea behöver dockblöjor;) Tur simone köpte en storlek större och att ja tänkte efter! För blöjor hemma har han! eller ja 2 paket haha

Nej nu ska ja nog släka ner och hoppas på att noel snart ska inse att han är trött.

HAr aldrig saknat mina små där hemma såhär mycket=/ tror det är för jag har noel så blir påmind om skrot och thomas hela tiden=/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback