2 samtal kvar

Japp nu är de 2 samtal kvar att ringa. Men får ringa fk ikväll. Kortare köer då! Csn lär ja ringa på månda då ja fixat alla papper=)

Ibland är de tur FL finns. Satt och läste där och ramlade in på en tråd och då började ja fundera på om det var samma regler här uppe. Att jag som studerande får ta upp FP men ha thea på dagis som en studerande. Har mailat men inte fått nå svar så ida ringde jag.

Jag får ha thea på dagis som om jag studerar sålänge ja skickar in ett studieintyg. Det var som A sa. Dom bryr sej inte om vad ja får för ersättning mer än att det ska in på papper vad jag får för ersättning så det räknas rätt.

Så nu kan ja ta bort mitt CSN lån och bara ha bidragsdelen samt ta ut 3 dagar i veckan fp! Och thea kan ha 9-14 månda- torsda på dagis! eller ja på papper kommer de bli månda-freda 9-14 så en deltid. Men fredagarna tror ja kommer bli mysdagen utan dagis!

Är så glad! inte kul att se hur låndelen ökade 20 000 på 1 termin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback