5 Januari 2010

Japp idag har vi haft fullt upp men endå inte ett skit känns de som i huvudet. Dock mår min kropp skit.

Bm besöket gick skit som vanligt känns de som. Sf måttet ligger på 32 nu iallafall så magen växer, han sa att hon tyckte den sjunkit så det är nog därför. hjärtljuden låg stadigt på 147-148 blodtrycket var skit och lika så äggvitan.

Ska in på freda med för nya prover och då troligen även blodprov igen. Hon börjar bli riktigt orolig då det åker jojo som hon sa. Bra ena gången andra dåligt sedan bra för att sedan dala ännu mer.

Har fått rekomendationer att hålla mig hemma nu. Inte ge mej iväg för långt och inte utsätta kroppen för mer än jag behöver göra. Fick sedan en symtomgrej som ja ska hålla koll på. Märker jag något ska ja ringa DIREKT in på förlossningen och lämna nya prover.

Dock är K så underbar, jag bröt ihop totalt för många grejer och hon tog sig tiden trotts att hon var sen med att lyssna och även prata själv. *förlåt S* Fick även veta 1 underbar grej. Dock får vi se hur de blir med allt=/ Nästa besök bokade hon även in till 1 timme istället för 30 minuter. Vi ska gå igenom hela Theas förlossning då då jag känner att jag behöver göra det.

Känns som jag borde börja göra klart allt hemma nu ifall att. Finns ju inga garantier just nu för att han kommer stanna inne till 17 februari! Men ja hoppas han får stanna inne i värmen några veckor till.

Sedan vart de badet. Jag gjorde inte ett skit utan Linda gjorde allt. lite dåligt samvete har jag=/ thea hade skit roligt och vi var där i 3 timmar. Hemresan var en pina då skruttan ville sova men inte fick. Nu är hon lite piggare och sitter hos thomas.

Får se hur de blir med våran resa i helgen=/ Vill ju åka när vi äntligen planerat och löst allt=/ Men ska se provsvaren på freda först..

Nu ska ja ta mina skitfogar och skit sammandragningar och gå och lägga mig i sängen medans familjen lagar mat. ONT är allt ja kan säga.

Kommentarer
Postat av: Simone

Vi håller tummarna för dig vännen!

Du vet att det bara är att ringa 24/7!

2010-01-06 @ 12:12:10
URL: http://kommersnart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback