Bestämt mej

Japp nu har ja bestämt mej. Det får bli hur jobbigt de bara vill men måste få det gjort. Jag vill inte missa delen att fixa ordning det sista här hemma. Måste nog ta den delen för att få försöka "njuta" någon av denna grav. Försöka förstå vad som verkligen ska hända.. Att vi snart inte är 3 utan en familj på 4.

Blir till att flytta klart bus kläder till byrån samt sängkläderna, måste tvätta upp allt de sista samt ställa in sängen i sovrummet. dock måste de thandlas lite men det får thomas göra.

Eller ja thomas lär få göra de mesta, tvättar gör ja inte, inte heller bära säng och sånt. ja de blir mycket för min karl att göra.

Vet att det är tidigt med att ställa iordning allt men vill verkligen inte missa den biten=/

Kommentarer
Postat av: Linda

Äh, vem fasiken är det som bestämmer att det är för tidigt? Vi ska börja "boa" redan nu. Jag vill hinna förbereda allt och jag förväntar mig att han kommer ut frisk och levande. Så varför inte? Skulle det gud förbjude hända nått...då får man väl be om hjälp att ta bort sakerna. Nä, jag har intalat migsjälv att inte va så fasansfullt skrockfull utan här ska boas! =)

2010-01-06 @ 16:55:23
URL: http://chaos.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback