En lista dock en dag sent

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Oj det måste jag ha gjort men vad? Jo jag har ju sagt upp mej.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Ger inte såna. kommer inte ge något i år heller

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Japp=) Måste se till att åka och kolla på alla underverk=)

4. Dog någon som stod dig nära? 
Nej

5. Vilka länder besökte du?

Vårat vackra sverige bara=)

6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010?

Mer pengar? haha nej men inget speciellt.

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?

Oj har inget datum så tror jag. Men kommer ju minas den 10 juni då skrot fyllde 2 och ja plussade

8. Vad var din största framgång 2009?
Att jag hittat en skolform som passar mej!

9. Största misstaget?

Oj såna har ja begått många men vilka?

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?

Sjuk har ja varit dock inte allvarligt.

11. Bästa köpet?

Min dator. Hade aldrig klarat skolan utan bärbara

12. Vad spenderade du mest pengar på?

Thea  och Mat haha=)

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
min familj gör mej alltid glad! Men något mer är UL den 2 dec då njurbäckenet gått ner

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?

Rybak låten samt alla barnlåtar

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Har nog tyvärr varit ledsnare delar. Skrot har alltid fått mej på bra humör som tur är!

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Tagit mer kort, och tagit vara på dagarna mer

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Sovit. Kanske borde ge de som nyårslöfte? sluta sova på dagarna?

18. Hur tillbringar du julen?
Hos mamma och pappa med bröder farmor, thea och thomas. Helt underbar jul!

19. Blev du kär i år?

Jag är reda så kär som man kan bli=)

20. Favoritprogram på TV?
Har fastnat för Navy, sedan dom vanliga, bonde söker fru, ensam mamma söker och lyfällan

21. Bästa boken du läste i år?
Oj första året jag inte kan minnas vad jag har läst. Har jag ens läst ut en bok?! Det måste ja ju ha gjort

22. Största musikaliska upptäckten?
Oj ja du ingen aning?

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Pengar=)

25. Något du önskade dig men inte fick? 
Nej.

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Oj min födelsedag hade ja främmande, fyllde 20 så kom en hel dej folk utspridda.

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ja det finns det, dock inget ja vill dra upp här

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
oj ja du ingen aning!

29. Vad fick dig att må bra?
Min familj och vänner som stöttat och funnits här

30. Vilken kändis var du mest sugen på?
ja du ingen aning

32. De bästa nya människorna du träffade?
Alla nya vänner jag fått=) Är väldigt glad att vi träffade grannarna på riktigt. Men kan inte säga att någon är de bästa nya männniskorna då jag har träffat många nya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback