Flyttar upp listan=)

Flyttar upp den så fler ser den=) Någon fler som vågar gissa?


Sätter in gissningarna allt eftersom.

Jessica bod: 23 Januari
Nlie: 25 Januari
Elin : 27 januari
Fredrik: 28 Januari
Simone: kvällen den 29de januari
Svärmor: kvällen/natten den 29de januari
Thomas: 31 Januari
Emelie: 31 Januari

Monica: 2 februari
Linda: 6 Februari
Maria: 10 februari
Andreas: 11 Februari
Tina: 14 februari
Julia: 15 Februari eller 20 februari
Nana: 18 Februari

Inte för jag riktigt vet om ja ska tolka svärmors kommentar som en gissning eller ett hoppandes;) men tar det som en gissning

Kommentarer
Postat av: tina ikonen

Ja det är lite roligt att alla gissar på alla möjliga olika datum, förrutom den 17 feb då du är beräknad ;P Jag tror på alla hjärtans dag och har nog rätt ;P

2010-01-13 @ 15:45:39
Postat av: Svärmor

Passa på att få nu då jag kommer ner

Så har ni barnvakt och jag får se Bus innan jag åker hem

Alltså kvällen / natt den 29 /1 -10

2010-01-13 @ 17:43:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback