Kväll=)

Nu är de kväll igen. RUL gick super bra=) bus väger 3300 gram nu och har stort huvud haha=)  Han mår super bra där inne och allt är bra.

Läkarbesöket gick inte riktigt lika bra, dock kom ja därifrån med nya recept på allt möjligt. får se vad man vågar äta av allt!

Åkte hem grävde ner mig och ville inget alls. Avbokade tom lunchen=/

Sedan plingade de på dörren. Linda kom och  kidnappade mej. Hon vägrade att ja skulle ligga hemma under täcket. Åkte in till stan o gick runt lite.

15 var det Bm. Hon var sen men fick komma in. Allt ser ut som vanligt dock tror hon ja kan ha en UVI. Så hon skickade en odling. Sf måttet hade även dragit iväg till 34-35 cm. Sedan vart det lite hjärtljud 144 slag=) Men det bästa av allt!

Vi gick igenom förlossningen samt eftertiden och graviditeten. Hon skrev då in i mina papper allt om amningen. Att jag inte vill ha nå tjat på sjukhuset utan att jag vill göra valet själv om jag vill amma eller inte. Hon tycker jag gör rätt som tar det som det kommer för mår inte ja bra mår inte bus bra. ÄNTLIGEN någon som förstår inom sjukvården!! Så ja beslutet kommer fattas senare=)

Köpte även tossar och mössa till bus=) nu hoppas ja bara hm i birsta har den blåa mössan ja vill ha. Isåfall blir den min på freda!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback