Lång dag

Ja en lång dag börjar nu nå sitt slut. Vart iväg och hämta alla saker förut. Vart 2 vändor och snälla grannen hjälpte thomas så jag slapp bära. Försökte bära nu ikväll men thomas förbjöd mej och tog den själv.

Sedan vart det upp till elin anders och harry. GU vad jag saknat det insåg jag! Var så mysigt och behagligt där uppe och elin förstår verkligen tack gumman för idag! Hoppas bara anders är sugen på en sån helg jag och thomas är sugen på för isåfall kör vi det snart=)

Nu när vi kom hem ställde vi in skötbordet och thomas skruvade på överdelen på underdelen. Är SUPER nöjd. Vart mycket bättre än jag trodde och skötbordet var mycket finare än ja trodde! SÅ super nöjd.

Verkar som Thea behöver detta. Det första hon frågade när hon såg spjälsängen var " vart är lillasyster/brors gosedjur?! Han kan få ett av mig" Sedan när skötbordet kom på plats så hämtade hon sina blöjor och la dit dom, sedan hämtade hon Bus blöjorna och la dit dom också. Sedan ville hon hämta buskläderna och lägga i lådor men där vart de stopp. Det kan vi göra någon annan dag. Hon började prata massor om lillasyster/bror. att han ska ligga där på bordet och hon ska byta blöjan och att hon ska pussa lillasyster/bror godnatt i sängen. Hon är för go! Hoppas hoppas bara allt blir så också..

Nu ska ja ta och vika in alla Theas och bus sängkläder i ena lådan i byrån,, Behöver plats i garderoben. Perfekt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback