Lyckan strömmar

Tror jag tänk mer på 1 vän än vad jag innerst inne trott. Lyckan strömmar nu i hela kroppen och det kändes som en lättnad!! Allt gick bra!!

Nu ikväll har vi inte gjort så mycket. När vi sanerade badrummet förut kom thea och sa " mamma det luktar badhus" Hon är söt=)

Imorgon blir de Ul och läkaren. Nervös som en gnu! Men hoppas UL går bra. Jag är inställd på det iallafall. Dock lär ja få "bättre" siffror på vikten än vad jag målat upp i mitt huvud.

4 veckor kvar att längta, spekulera, svära och vara les. Men endå 4 veckor kvar innan det blir en stor förendring här hemma. Men det kommr bli bra=)

Nej nu ska ja faktiskt lägga mej i sängen. Känner att ja inte orkar mera!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback