Måndagen den 11 Januari 2010

Japp åter måndag. Denna vecka är full men endå tom!

Dock är denna måndag INTE min dag.

känns som dagis kör över mej, inget stämde imorse och thea var jätte glad enda tills vi kom till dagis. Då ville hon inte vara med längre. känns jätte tråkigt då hon vart så ledsen=/ Men får se om ja går emot dagis och gör som vi här hemma vill eller om jag lyssnar på dagis och inte gör så. Men känns inte kul att bli överkörd!! overallen är fortfarande borta också!!

Sedan ringde ja UL mottagningen just då jag visste att det fanns en risk att dom satt in mej den 18 eller 19de och då är ja inte ens i stan. Och ja så var fallet. Den 18 hade ja fått tiden och var en tid så det hade inte gått att kombinera skola/UL. Jag frågade då snällt och trevligt om det fanns någon möjlighet att få en tid som inte var den 18 eller 19 då ja inte är i stan då, men går de inte så får ja ordna det.  Då blev hon skitgrinig och kläckte ur sig både det ena och andra. Men tillslut fick ja en tid den 20de kl 11 för TUL och 11.30 för Läkartid. Och sedan 15 har jag  BM tid. så den dagen blir fullspäckad med besök!

Nej nu ska ja ta frukost och se om denna skitdag kan ändras och bli en bra dag!! Jag har inte gett upp hoppet!

Kommentarer
Postat av: Astrid

men tack :)! Har du också jobbat på Mc Donald's?

2010-01-11 @ 10:36:40
URL: http:// asterid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback