OJ vad dålig jag blivit

Ja oj vad dålig jag blivit på att blogga! Måste skärpa mig. Men vet inte vad ja ska/vill skriva. Känns som ja bara svamlar.

idag har det varit bebisarnas dag. Haha känns som så. Träffade 2 st på dagen som var 2 månder. SÅ små och söta=) kände oj hur kan man vara så liten. Vi fikade och hade trevligt. Dock i omgångar först tina sedan sanna. Sedan stötte ja o sanna på elin, hon anslöt sig till oss. Var så snäll och bar mina påsar haha=) Tyckte ja skulle åka rullstol men ja pinade på. *ångrar mej nu* Men ja tur ja har tabletterna så ja kan röra mej iallfall!

När vi kom hem så ville skrot gå till bebisen som hon kallar den. Saras bebis=) Gick upp och jag har varit jätte rädd att hålla dom små! Inte hållt en liten bebis sedan seb var 3 månader;) Och ja då var han ingen bebis. Men helt plötsligt var jag thea och lillen själva där uppe! Haha. Det gick ju super bra! Han var ju inte farlig och gick ju inte av.

Thea fick hålla bebisen. Hon vart SÅ stolt! Man såg hur hon satt där och petade på hans fötter och småhänderna=) Han skulle ha filten på sig också! Hon kommer bli en perfekt storasyster=)

Imorgon blir de en lugn eftermidda endå=) Bio och mat =) Sedan en kväll bara vi 2. Är så otroligt tacksam att M och R vill ha Thea uppe hos dom över natten. Jag hoppas dom vet hur mycket vi uppskattar det.

Fick en jätte fin pressent av L idag. En nyckelknippa och en bok! Så fina. Ska ta kort sedan så får ni se.

Imorgon kommer det även lite bilder på Shoppingen till bus=)

Just ja thea fick en kjol av L idag. När hon såg den vart hon så otroligt glad och tacksam. Skulle genast ringa L och tacka. Tyvärr kunde hon inte prata men vi får ringa imorgon igen.

Sara har även fått sin pressent nu! Jag skänkte pengar till forskning om spädbarnsdöd och hon fick en pin därifrån. Såg ut som om hon gillade den!

Nej nu blir de mys framför tvn=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback