Stort vardagsrum, litet sovrum

Ja jag har ett tag nu tyckt att vi har ett lagomt sovrum men pytte vardagsrum. Nu inser jag att det börjar bli tvärtom. Vi har ju ett gigantiskt vardagsrum och ett pyttesovrum. Tur man inte gör mycket i sovrummet. Har verkligen saker överallt där nu. Dock organiserat!

Spjälsängen står nu där den ska stå, den är fortfarande blå och vi funderar på att ha den blå. Ju mer vi ser den både jag och thomas så gillar vi färgen mer, sedan att den passar till påslakanet nästan exakt gör ju inte saken värre. Dock blir den INTE blå om bus visar sej vara en tjej. Som en kompis sa ibland är de kul med lite extrema saker.

Innan Thomas åkte till pappa idag var han och köpte madrass och sånt till spjälsängen tydligen. Så nu är den helt  bäddad förutom täcke och Kudde. Måste köpa ett täcke och kudden ligger inte här hemma än. Men ja den är färdig. Min karl vill lite mer än mej men det är nog bra i längden.  Eller ja insåg nu att vi även måste köpa ett vitt spjälsängsskydd. Tur ikea har billiga.

Nu har ja så ont så ja vet inte vart ja ska ta vägen. Blir INTE många steg ikväll mer än onödan. Ska dock försöka ta kort på sovrummet så kära J får se det. Dock är de som sagt inte färdigmålat än. och har ingen sänglampa=/

Haha det är inte bra dock att flytta sängen! haha Thomas fick ta bort dörren för att han skulle få in sängen hahaha. Den gick inte in genom hålet annars haha. Stackars älsklingen bar den helt själv. Men ja han ville ha in den då får han bära!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback