Tisdagen den 26 januari 2010

Ja tisdag idag. Nu tycker jag verkligen dagarna kryper sej fram om man kollar min veckogrejs. 36+5 idag. En evighet kvar men endå så nära. Känns bara riktigt långt bort!

Ska sätta mig nu och sammanställa alla saker som jag vet ska göras innan 22 feb på ett papper nu idag. Så kan man kanske börja ta sig igenom allt. Eller ja svenskan igår vart ja nästan klar med, naturen är påbörjad. Tyvärr är det många fler ämnen!

Känns som ja vill bita av så mycket som möjligt nu medans liten är i magen. Sedan att jag aldrig kommer hinna klart med allt det är en annan femma! men det mesta iallafall. För då kan ja slappna av mer då liten är ute här med oss.

Idag mår inte kroppen bra, enda i hushålsväg jag tänker göra idag är att vika tvätt! Det är nog mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback