Torsdagen den 14 Januari 2010

Ja torsda igen då. veckorna springer fortfarande fram!

Magsjukan här hemma är ett faktum, en skitnatt och 2 av 3 är däckad. Älsklingen blir hemma från jobbet då han pratade med dom imorse och de var som han/jag trodde. Dom vill inte ha dit han ifall han bär smittan!

Är så svårt att veta när ja är magsjuk då ja har så grymt svårt för att få upp något. Men nu är de ingen tvekan även utan det! Märks så väl i kroppen =/ Så idag b lir de så mycket säng/fotölj som möjligt. Illamåendet och allt blir värre när ja ligger=/ Nedrans mage såna här gånger=/

Bus gillar inte att min mage mår såhär. Riktigt onda förvärkar har ja haft nu halva natten. Tur jag är van att inte sova på nätterna. Undra hur länge ja ska orka gå såhär utan att sova!? Min kropp skriker efter sömn!

Fick lära mig massa nytt om magsjuka igår! Som när man smittar och hur länge. Vissa saker var nya andra inte. Men intressant att veta!

Det enda "bra" med att ja fått de redan nu är att då är ja förhoppningsvis smittfri på månda då ja åker!

6 dagar till UL. 34 tills bus kommer Jag längtar massor!

NU släcka ner och somna i fotöljen ett tag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback