Fredagen den 16 Juli 2010

Trött är vi idag. Thea hade inte väckt mig och thomas imorse då hon vaknade utan hade hittat choklad i något skåp i köket, tagit med sig noels leksaker och satt sig i sängen.. Hon åt chocklad och noel fick sina leksakser. Vilket betydde att vi inte vaknade förens efter 9 helt. Då säger skruttan " mamma jag har vaktat noel och ätit choklad medans ni sov" haha måste försöka sova lite mindre djupt.

Nu ligger det tvätt i maskinerna. Sitter och funderar på att plocka undan mer i våra garderober. Men vet inte det känns tidigt. Om 1 vecka kommer vi börja äta på papptallrikar hhahaha. Vi har så grymt mycket kvar sedan thomas fyllde och dopet så vi kör på det då.

Insåg igår att jag är "nära" mitt första delmål i vikten. Ska göra allt jag bara kan för att komma ner till den vikten tills vi flyttar. Men får se om ja lyckas! Kommer ju inte göra så mycket mer än räkna igen stenhårt och inte äta nå mer på kvällen.

Nej nu ska ja dyka ner i kylen. Kanske finns nå godare mat idag haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback