Fredagen den 23 Juli 2010

Oj längesedan  jag bloggade nu. Men dagarna har varit späckade.

I onsdags gick vi ner till Sara och thomas och thea hämtade seb och gick hem hit. Jag och sara tog bussen in till stan för att gå på bvc. Gick bra dock hade dom inte så mycket råd om nätterna. Men nu i 2 har han sovit mycket bättre. dock har han blivit riktigt hård i magen men verkar ha börjat vända nu.

Sedan åkte vi hem hit och pratade och bara var.

Sedan när hon gått hem öppnade jag sista posten. Och vad fan transsportstyrelsen hade inte fått in mitt syntest.. Så jag och thea klädde på oss och åkte in till stan. tog en chansning och ögat hade tid åt mej. Fick dock svaret att jag knappt klarar mig... Men det är en annan historia jag klarade mig iallafall!

Sedan fick jag veta att det inte bara är mitt test som kommit bort..

Igår räddade svärmor oss så vi for på birsta. Handlade allt som kommer behövas nu i flytten. Är noels förvaring kvar och gardinstänger. men måste sälja hans skötbord innan jag kan köpa hans nya och stänger vill jag inte köpa innan vi flyttat och jag har måtten på fönstrena.

Sedan gick jag in på rean på kappahl och lindex. på kappahl köpte jag kläder som kostat 690 kr ordinarie för 174 kr. på lindex vart det trosor på rean till skruttan. Sedan vart det en tur rill media markt. Är så såld på mobilen. dock får vi se. är inte lika kär i priset.

När vi kom hem somnade jag och sedan for jag på party hos emelie. Så den 12 augusti är det mary kay party hemma hos mig. bara hojta om du känner dig sugen att komma.

Sedan däckade jag direkt.

idag har vi knappt gjort något. Jag har sovit konstant. och badat lite här hemma.

Har även insett att det blir glasögon all min vakna tid nu.. Har huvudvärk/migrän 3-4 ggr i veckan och det är inte kul! Så vi får se om detta kan hjälpa. Har även blivit nerbajsad;)

Nej nu blir det städning i köket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback