Lördagen den 3 Juli 2010

Nu är vi hemma igen=) Kom hem igårförmiddag.

Då handlade vi lite påväg hem och sedan vart det stranden=) Underbart=) var där i 2 timmar mös och lekte=) Dock vart jag en kräfta på halva kroppen.

Idag tog vi oss ut till havet igen=) är skönt att bara ha 5-10 minuter till havet och stranden. Kunna ligga där och bara vara se barnen leka=)

Dock vart jag ännu mer kräfta idag=/ hela benen på framsidan axlar, rygg och bröstkorg. Detta trotts 25 i solkräm. Gillar inte min känsliga kropp.  Så vad det än är för väder imorgon blir vi inne=)

Har börjat fixa bort saker också=) idag for ena bilstolen iväg och dammsugare, dataskärm. Sedan är det bara 2 grejer till J och 2 till E. Sedan är det nog bara våra saker. Måste börja röja då jag insåg att jag troligen får massa kartonger nu i veckan. Måste ha någon plats till odm.

Insåg att om 1 månad har vi en ny lägenhet=) UNDERBART=) Försöker packa allt som bara går men är tufft då jag tycker det är svårt nu när vi börjat komma dit vi är, det mesta som är kvar kommer vi använda sista tiden. Ser ut som vi har massor kvar att packa men är nog inte så mycket. Men ska börja i hallen och badrummet nu ikväll=)

Nej nu ska ja ta o äta lite gott och börja skriva=)  Ha en bra kväll=)

Nu är nog svärmor nöjd;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback