Måndagen den 19 Juli 2010

Godmorgon!

Hade tur att jag pratade med S igår haha. Jag hade bvc tid en dag tidigare än jag trodde och hade skrivit upp. Haha jag kan allt ja;)

Har egentligen inte mycket att skriva. Så kör lite om barnen.

Vända sig spärren är helt borta på noel så nu far han runt på mage massor. Dock gillar han det inte så skriker såfort han kommit över haha. Han försöker sitta själv men det går inte så bra. 5-10 sekunder klarar han sedan tippar han. Han älskar att stå och hoppa! Lillprinsen. Mat är också en hitt! Morötter är extra gott, potatis och gröt är inte gott. Skulle gärna äta mamma och pappas mat jämt också! Han växer så det knakar, har dock inga sifror före onsdag. Han har även börjat " prata" ännu mera. hoppas det håller i sig nu!

Storskruttan då. Ja där händer det massor hela tiden fast på annat plan! Hon älskar att sitta med pärlor, åka bil och prata i telefonen samt laga mat. Hon älskar även att hålla på med sina dockor. Klä ut sig till prinsessa eller stor tjej är också roligt. Hon sover nu oftast hela nätter och mellan 19- 7-9 på  morgonen. Bara att få henne att somna själv kvar. Hon har verkligen blivit stor till sättet på riktigt nu sista månaderna.

Ska se om ja kan få nå kort på dom små idag=) Bjuder på denna sålänge.




Nu ska jag packa=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback