onsdagen den 7 juli 2010

Full rulle dag känns det som=)

Imorse vaknade jag av något inte härligt, så fick väcka thomas som äntligen somnat, han duschade thea och jag bytte i sängen. Hon tar alltid av sig blöjan detförsta hon gör på morgonen. Och gjorde samma idag. bara det att hon för första gången på länge lyckats göra nr 2 i den;) Så jad et var en start som hette duga.

Thomas somnade äntligen om och dagen började=)

När vi väckte thomas så la vi noel brevid honom och jag och thea gick ner och hämtade kartonger ur källaren och började rensa. Har kommit på oss själva med att vi knappt behåller något. av 7 kartonger fick vi ihop 1.5 med saker som ska vara kvar. har lite kvar där nere men det börjar bli mycket tomt! Så skönt vi kommer hinna=)

Sedan har thea cyklat idag och jag tappade hakan. och bara trampade trampade och trampade, thomas höll på att inte ens kunna hänga med haha=) Sist trampade hon men inte såhär! Stora tjejen=)

Imorgon blir det storstädning av sovrummen, ska lyfta flytta och skura överallt känns det som=) Ska bli så skönt att få även dom rummen gjorde.

Just ja min tele har lagt av så har lånat en som  knappt funkar men har en iallafall. MEN har inga nummer kvar så ni vet. Ja det var kanske på tiden tänker nog många;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback