Söndagen den 18 Juli 2010

Grattis mamma på födelsedagen!

Idag började jag städa detförsta jag gjorde imorse. Kändes som att jag vill få det så s nygg det går att ha det konstant nu. Konstigt nog. Känns som vi bor i ett kaous hur mycket vi än städar. Men det är väl så det är.

Ska ta och hoppa in i theas rum nu snart och börja röja samt packa. INGET jag ser framemot! Hon har så grymt med saker. Men det ska bli kul i nästa lägenhet då man kan gå igenom allt och ställa sakerna där man vill ha dom från start. Här hemma har man tappat orken tyvärr.

Förhoppningsvis står vi och flyttar och bär om 2 veckor! Inte lång tid kvar alls nu!

Nej nu ska ja fortsätta och skicka ut familjen och leka i en lekpark=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback