Söndagen den 25 Juli 2010

Godmorgon världen! här är jag igen! säg vart går färden? vart åker vi idag?

Hahaha bilden jag la in på thea som liten med tunika och allt är det många som utbristit "men vad har ni satt på noel för något" Samt " haha jag trodde ni satt på han tjejkläder". Så ja mina barn är nog lika varandra endå=)

Äntligen kom regnet. hoppas det fortsätter regna såhär LÄNGE! Dock tycker jag barnens kusiner kan få bra väder där dom är imorgon=)

Om 1  vecka hoppas jag så grymt att vi står och sksruvar isär sängar vid detta laget, samt packar tandborstar! Tänk vad när det är nu egentligen! Känns som igår då jag kollade på denna lägenhet och det var den 11 juni. haha. Ni ska bara veta hur glad  jag är över att jag började packa tidigt. Annars hade jag aldrig orkat!

idag ska vi ta en mysdag inne. jag ska hålla mig vaken och då behöver jag hållas igång. Så det lär bli både det ena och det andra gjort här hemma! Thea ville se prinsessfilmen idag. Så ja vi gör väl det då=)

Nej nu blir det frukost. sedan ska nog noel somna om igen=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback