Söndagen den 4 juli 2010

Söndag idag. Känns dock som måndag. Men det tror jag är för att thomas är och jobbar. Har insett att han jobbar väldigt mycket helger. Men inget som vi märker av så nu när thea har semester från dagis. Idag började han så nästa helg är han ledig sedan jobbar han 2 helger och sedan ledig 1 om jag inte missminner mig. Dock jobbar han olika varenda helg.

Nu är det inte långt kvar tills skolan börjar igen=) Jag längtar! Ska bli så grymt kul=)

det är 24 grader ute nu och solen lyser med sin frånvaro. Om den fortsätter att lysa med sin frånvaro så kommer det bli en tur till en lekpark.  Har dock så ont så jag inte ens kan ha en tröja på axlarna.

Igår fick jag nå ryck o fortsatte packa. Nu är det 22 kartonger från lägenheten packad och 10 från källaren. Är minst 10 från källaren och beroende på hur jag packar 10-15 kartonger här uppe. Dock börjar det verkligen sina på saker jag kan packa bort.

Längtar så tills flytten, få starta om  och kunna sova. Är inte så  lång tid kvar egentligen. 4 veckor kommer gå riktigt fort!

Nej nu ska vi äta frukost här hemma=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback