Tagit ett avslut

Japp nu genom flytten så har vi resnat förådet. och där nere hade jag allt som jag samlade på mig när jag bodde i järvsö. alla dagböcker, brev vykort och kort. Har nu tagit ett avslut på det och kastat dom grejerna. Nu när jag tänker tillbaka på den tiden så känns det inte lika tungt. var 1.5 år som var riktigt jobbigt.

Men jag är glad att jag hamnade där, att jag fick chansen innan det gick för långt. för det hade det säkert gjort. Hade jag inte hamnat där så skulle jag aldrig varit där jag är i dag heller!

Har även börjat skriva ett brev som ska postas. dock blir det många långa tårar och känslor när jag skriver brevet. det brevet är ett avslut på en kontakt som alltid betytt mycket för mig. En kontakt som jag aldrig hade klarat mig utan när jag bodde i järvsö.

Kommer bli tuft att göra detta avslut. MEN tror jag behöver det. eller tror är fel ord jag VET att jag behöver det. Behöver få slippa pressen. För vem annars försöker jag bevisa något för??

Vet att jag inte skrivit nå mycket om min järvsötid. Men är det någon som undrar något så är det bara fråga. Jag är öppen och ärlig över det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback