Tisdagen den 13 Juli 2010

OJ händelserik dag trotts att jag varit riktigt trött=/

Sover inte alls mycket på nätterna nu då noel strular. inatt var han dock feberfri men när han slog upp ögonen imorse var det 39.1 igen. så vart ingen tur till S idag=/ Nu innan han somnade hade han "bara" 38.6 Så han fick alvedon. Brukar inte ge alvedon under 39 om dom inte är påvärkad, men nu märker man att han lider av febern.

har kommit på när bästa tiden att blogga är. Det är nu då jag nattar noel. Haha han ligger ju endå bara där i sängen och kollar runt innan han somnar.

Idag har jag fått massor gjort! mer än jag trodde. Vi har fått ner stjärnorna från taket. UTAN fläkar! Många sa att vi skulle få gigantiska fläckar och att vi var dum som satt upp dom. Men nu är dom borta utan några skavanker.

När jag tänkte på det kom jag på att när skruttan var 1.5 fick hon ett silver/svart kök i plast i julklapp. Det var många som sa att det snart skulle vara sönder, att dom gav det ett halvår och sånt. Thea är nu 3 och det är lika helt fortfarande. Ganska kul när folk tror dom känner andras barn=)

Sedan har jag insett var stort vardagsrummen i dessa lägenheter är! Märks inte att vi fått bort alla saker där inne;)

Snart är jag fäärdig och om 2.5 vecka flyttar vi!

Verkar som det löser sig emd nycklarna också

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback