Tisdagen den 20 Juli 2010

Japp denna dag gick fort!

For och handlade imorse och pratade med en körskola. kändes tveksamt men endå rätt så jag gjorde inte så mycket mera. fick inte heller för den delen.

Vi handlade massor med konstig mat men det är mat. tur man köpte frukt också så hon får lite mera näring i sig haha.

Sedan fick vi lunchfrämmande av L. Efter massa pratade bestämde jag mig för en intensivkurs. Och vet ni vad? Nu är den bokad!! Säger dock inga datum än. MEN om jag behöver 40 lektioner så kommer det kosta 21900 med allt. men vi får se. Kanske behöver fler? eller mindre? Vart dock lite strul med skolor men har bestämt mig nu! Känns så rätt

Kommer mmsa in en bild direkt efter detta så får ni se vad jag har i sängen brevid mig haha. En vacker dag skulle han bli stark i ryggen och den dagen kom . Han vänder sig nu runt som bara den överallt. får se när han börjar ta sig framåt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback