Tisdagen den 6 Juli 2010

Oj tisdag idag. Och vi har hunnit med massor!!!! Eller iallafall för att vara oss;)

Imorse for thomas och hämtade kartonger verkar som vi har 16 st till nu=) Hurra!

sedan vart d et frukost och påklädning innan vi gjorde birsta osäkert. var in på jysk och köpte tyg till stolarna. Sedan biltema för att köpa en häftpistol, billiga saker gillar vi;)Sedan  tog vi willys, ersättning  och blöjor behövde handlas.

Sedan hem igen, Började slita av tyget från stolarna och häfta på det nya. Jag trodde jag skulle klara det själv men med facit i hand hade jag inte gjort det då häftpistolen var riktigt trög att trycka på!! Men det gick jag slet och drog först och thomas häftade, sedan bytte vi. Så nu har vi riktigt snygga stolar enligt mej! och absolut mycket mycket bättre än förut! Nu är dom ren iallafall=)

Sedan har jag börjat lagt in tvätt i garderoberna, ska lägga in det sista nu. Sedan blir det duschen för mej och skruttan då vi klibbiga=)

Funderar på att lyfta upp noels säng sedan för att dammsuga där bakom=) Sedan blir det mera packning=) Lite till borde jag få bort=)

Här kommer bilder på stolarna. Skäms rejält för att läga ut förebilderna så får se om ja vågar lägga in dom...

Före:



Efter:



den ser sne ut men det är rakt=) är nojd=)

Hittade mera bilder på barnen skka försöka få ut dom sedan=_)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback